Justicia para Sota! Justice for Sota!

0 have signed. Let’s get to 35,000!

NO ES SEGURO TENER A AGENTES DE POLICÍA EN LAS CALLES DE BARCELONA QUE TIENEN MIEDO A LOS ANIMALES QUE NO AMENAZAN!!!

Uno de dichos policias le pegó un tiro a Sota, el perro de una persona sin hogar que vendía pulseras delante del Hotel Gran Via. El hombre llevaba vendiendo pulseras en el mismo lugar ya muchos años. Hay muchos testigos y todos dicen que el perro ladraba, nervioso por lo que le hacía la policía a su dueño. El policía asesino reclama que el perro le mordió y por eso le pegó un tiro pero ninguno de los testimonios de los testigos respalda su historia. Hagamos todo lo posible para que este agente NUNCA MÁS TENGA LA OPORTUNIDAD DE MATAR A UNA ANIMAL COMO UN OFICIAL DE LA LEY.

IT IS NOT SAFE TO HAVE POLICEMEN ON THE STREETS OF BARCELONA WHO FEAR UNTHREATENING ANIMALS!!!

One said policeman shot Sota, the dog of a homeless person who was selling bracelets in front of Hotel Gran Via. This man had been selling bracelets in this same area for many years already. There are many eyewitnesses and they all say the dog barked, nervous about what the policemen were doing to his owner. The murdering policeman claims the dog bit him and that's why he shot him but none of the witnesses' testimonies back up his story. Let's do everything we can so this policeman is NEVER AGAIN IN A POSITION TO KILL AN ANIMAL AS AN OFFICER OF THE LAW.

Today: Jessica is counting on you

Jessica Skarlen needs your help with “Ada Colau: Justice for Sota”. Join Jessica and 28,305 supporters today.