Ada Colau, no tanquis el Tramvia Blau

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

El govern Colau tancarà el Tramvia Blau de manera indefinida a partir de l'1 de febrer. La raó és la falta de manteniment i l'elevat cost que té la posada al dia de la infraestructura.

El concistori només n'ha comunicat el tancament però en cap cas els terminis, el pressupost o cap tipus de projecte d'execució. És per això que no podem permetre que la deixadesa del govern de Colau malmeti el patrimoni històric que el Tramvia Blau representa per a Barcelona.

És per això que cal que siguem molts en aquesta petició, que hi convideu a totes les vostres amistats i que la fem córrer per whatsapp, telegram i arreu. Cal que estiguem preparats per mobilitzar-nos quan se'ns requereixi per denunciar aquesta situació en què la nostra Barcelona mai s'hi hauria d'haver trobat.

Hoy: Jaume cuenta con tu ayuda

Jaume Oliva necesita tu ayuda con esta petición «Ada Colau: Ada Colau, no tanquis el Tramvia Blau!». Únete a Jaume y 3.623 personas que ya han firmado.