Petición cerrada

A favor d'una Catalunya lliure, sobirana i independent!

Esta petición ha conseguido 33.618 firmas

Catalunya ha iniciat el seu procés cap a la independència, i ho fa de forma pacífica, democràtica i cívica, tal com demostren les grans mobilitzacions en les dues últimes Diades Nacionals on més d’1 milió i mig de persones han sortit als carrers i arreu del Principat per demanar la independència.

Els catalans han demostrat al llarg de la seva història mil·lenària la seva voluntat de ser i la seva persistència en continuar sent. Ara una majoria social aposta per esdevenir un nou estat d’Europa i corresponsabilitzar-se del seu propi destí, agafant les regnes de les seves vides i del seu dia a dia per aconseguir construir un estat al servei dels seus ciutadans.

Davant d’aquest moviment social però, hi ha l’estat espanyol que es nega sistemàticament a donar el dret de vot al poble català, un fet que no s’entén en ple segle XXI. Un estat espanyol que amb les seves polítiques està dessagnant Catalunya, tant a nivell social com econòmic o cultural.

Els ciutadans de Catalunya volem construir una República catalana lliure i sobirana, una República al servei dels seus ciutadans, justa, solidària i digne >>

Visca Catalunya lliure!

Hoy: David cuenta con tu ayuda

David Sabaté Rovira necesita tu ayuda con esta petición «A favor d'una Catalunya lliure, sobirana i independent!». Únete a David y 33.617 personas que ya han firmado.