Petición cerrada

Volem que 8TV aposti per l'anime català!

Esta petición ha conseguido 121 firmas

Volíem proposar a la cadena privada de Catalunya anomenada 8TV que emetés un espai televisiu per al públic juvenil català amb programació plena d’ànimes en català, tant clàssics com Sailor moon, Cinturó negre o Slam Dunk; Com animes més actuals com Detectiu Conan, Detah Note o Inuyasha. La idea es que 8Tv ho fes ja que la cadena pública de Catalunya (TV3) té abandonat a aquest sector del públic des de la desaparició del 3Xl, tant en canal com espai en el K3.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Queríamos proponer a la cadena privada de Cataluña llamada 8TV que emitiera un espacio televisivo para el público juvenil catalán con programación llena de animes en catalán, tanto clásicos como Sailor Moon, Cinturó negre o Slam Dunk; como animes más actuales como son Detectiu Conan, Detah Note o Inuyasha. La idea es que 8tv lo hiciera ya que la cadena pública de Cataluña (TV3) tiene abandonado a este sector del público desde la desaparición del 3XL, tanto en canal como espacio en el K3.

Hoy: Josep Antoni cuenta con tu ayuda

Josep Antoni Fabregat Batalla necesita tu ayuda con esta petición «8TV: Volem que 8TV aposti per l'anime català!». Únete a Josep Antoni y 120 personas que ya han firmado.