

Ζητήστε την αλλαγή κατανομής κοινοχρήστων στην Κύπρο


Ζητήστε την αλλαγή κατανομής κοινοχρήστων στην Κύπρο
The Issue
Στην Κύπρο, το υφιστάμενο σύστημα κατανομής κοινοχρήστων εξόδων στις πολυκατοικίες στηρίζεται αποκλειστικά στο ποσοστό ιδιοκτησίας του κάθε ακινήτου, δηλαδή τα τετραγωνικά μέτρα. Όμως, αυτό το σύστημα δεν λαμβάνει υπόψη του την πραγματική χρήση των κοινόχρηστων χώρων και εγκαταστάσεων από τους ιδιοκτήτες ή τους ενοίκους. Ως αποτέλεσμα, προκύπτουν εμφανείς και συχνές περιπτώσεις αδικίας. Ορατή απόδειξη αυτής της αδικίας είναι όταν κάτοικοι ισογείων διαμερισμάτων ή υποστατικών με ανεξάρτητη είσοδο υποχρεώνονται να καταβάλλουν δυσανάλογες χρεώσεις σε σχέση με τη χρησιμοποίηση των κοινοχρήστων.
Αυτή η ανωμαλία στο σύστημα σημαίνει ότι πολλοί ιδιοκτήτες και ένοικοι υφίστανται άδικα οικονομική επιβάρυνση, η οποία δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση των κοινόχρηστων υπηρεσιών. Όλοι μας κατανοούμε τη σημασία και την αξία της δικαιοσύνης, και η κατανομή των εξόδων πρέπει να επιδεικνύει αυτό το πνεύμα.
Γι' αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να επανεξεταστεί και να τροποποιηθεί το υπάρχον σύστημα. Προτείνεται η καθιέρωση ενός πιο δίκαιου συστήματος που θα λαμβάνει υπόψη την πραγματική χρήση των κοινόχρηστων χώρων και εγκαταστάσεων. Μια τέτοια αλλαγή θα διασφαλίσει τη δικαιότερη κατανομή των κοινοχρήστων εξόδων, συμβάλλοντας στην κοινωνική δικαιοσύνη και μειώνοντας την οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων που δικαίως πληρώνουν αναλογικά.
Καλούμαστε όλοι να υπογράψουμε αυτήν την αίτηση, ώστε να απαιτήσουμε από τις αρμόδιες αρχές να λάβουν δράση και να μας προσφέρουν ένα πιο δίκαιο και λογικό σύστημα κατανομή των κοινοχρήστων εξόδων στις πολυκατοικίες. Υπογράψτε για τη δίκαιη αλλαγή σήμερα!

9
The Issue
Στην Κύπρο, το υφιστάμενο σύστημα κατανομής κοινοχρήστων εξόδων στις πολυκατοικίες στηρίζεται αποκλειστικά στο ποσοστό ιδιοκτησίας του κάθε ακινήτου, δηλαδή τα τετραγωνικά μέτρα. Όμως, αυτό το σύστημα δεν λαμβάνει υπόψη του την πραγματική χρήση των κοινόχρηστων χώρων και εγκαταστάσεων από τους ιδιοκτήτες ή τους ενοίκους. Ως αποτέλεσμα, προκύπτουν εμφανείς και συχνές περιπτώσεις αδικίας. Ορατή απόδειξη αυτής της αδικίας είναι όταν κάτοικοι ισογείων διαμερισμάτων ή υποστατικών με ανεξάρτητη είσοδο υποχρεώνονται να καταβάλλουν δυσανάλογες χρεώσεις σε σχέση με τη χρησιμοποίηση των κοινοχρήστων.
Αυτή η ανωμαλία στο σύστημα σημαίνει ότι πολλοί ιδιοκτήτες και ένοικοι υφίστανται άδικα οικονομική επιβάρυνση, η οποία δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση των κοινόχρηστων υπηρεσιών. Όλοι μας κατανοούμε τη σημασία και την αξία της δικαιοσύνης, και η κατανομή των εξόδων πρέπει να επιδεικνύει αυτό το πνεύμα.
Γι' αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να επανεξεταστεί και να τροποποιηθεί το υπάρχον σύστημα. Προτείνεται η καθιέρωση ενός πιο δίκαιου συστήματος που θα λαμβάνει υπόψη την πραγματική χρήση των κοινόχρηστων χώρων και εγκαταστάσεων. Μια τέτοια αλλαγή θα διασφαλίσει τη δικαιότερη κατανομή των κοινοχρήστων εξόδων, συμβάλλοντας στην κοινωνική δικαιοσύνη και μειώνοντας την οικονομική επιβάρυνση των κατοίκων που δικαίως πληρώνουν αναλογικά.
Καλούμαστε όλοι να υπογράψουμε αυτήν την αίτηση, ώστε να απαιτήσουμε από τις αρμόδιες αρχές να λάβουν δράση και να μας προσφέρουν ένα πιο δίκαιο και λογικό σύστημα κατανομή των κοινοχρήστων εξόδων στις πολυκατοικίες. Υπογράψτε για τη δίκαιη αλλαγή σήμερα!

9
Petition Updates
Share this petition
Petition created on June 2, 2026