Abaixo-assinado encerrado

Improve latency for Brazilian players, The Elder Scrolls Online

Este abaixo-assinado conseguiu 492 apoiadores!

[English] (Português mais abaixo)
Hello, Zenimax and Bethesda. We, one of the biggest Brazilian guilds, Legion Spectrum, along with all the Brazilian community, come to you through this petition to express our admiration for the game The Elder Scrolls Online, to show how big our community is, and ask you guys to give us a little more attention. Currently, the Brazilian community has several Facebook pages with more than 10 thousand followers and an even greater number of fans from other games of the franchise. Several people from our community want to join the Elder Scrolls Online, but the community active in the game has faced many difficulties in proceeding the contents proposed by the game because of the high latency that we have, always playing with at least 300ms in the NA servers. This rate always fluctuates, what means a really mess with our skills rotations and mechanics, and a huge disadvantage for us Brazilians in PvP. We can't have a competitive game with that. So we ask, somehow and if possible to reduce the latency to us here in Brazil, so we can continue to play the end-game content with excellence and keep our love for this game and this wonderful franchise. #LooktoBrazilZenimax

Our greatest guilds/groups in PC/MAC:

Our biggest pages:

[Português]
Olá Zenimax e Bethesda. Nós, uma das maiores guildas brasileiras, Legion Spectrum, junto com toda a comunidade brasileira, viemos a vocês através dessa petição expressar toda nossa admiração pelo jogo The Elder Scrolls Online, para mostrar quão grande é nossa comunidade, e pedir que vocês sejam mais atenciosos conosco. Atualmente, a comunidade brasileira possui várias páginas no facebook com mais de 10mil seguidores e um número muito maior de fãs de outros jogos da franquia. Muitas pessoas da nossa comunidade desejam  começar a jogar The Elder Scrolls Online, mas a comunidade ativa no jogo tem encontrado muitas dificuldades em desenvolver os conteúdos propostos pelo jogo por causa da alta latência que temos, sempre jogando com pelo menos 300ms nos servidores NA. E esse valor sempre oscila, o que acaba com rotações de habilidades e mecânicas, e representa uma grande desvantagem no PvP. Nós não podemos ter um jogo competitivo dessa forma. Então nós pedimos que de alguma forma e se possível reduzir o nosso ping, para que possamos continuar jogando os conteúdos end-game com excelência e manter nosso amor por esse jogo e essa franquia maravilhosa #LooktoBrazilZenimax

Hoje: Fábio está contando com você!

Fábio Rooke precisa do seu apoio na petição «Zenimax Online: Melhorem o ping para os jogadores brasileiros, The Elder Scrolls Online». Junte-se agora a Fábio e mais 491 apoiadores.