Galicia: Prohibición del tiro de pichón 2016

Desde hace 30 años en Galicia vienen celebrándose tiradas de pichón y codorniz durante todo el año. El número de víctimas es incalculable: cientos de miles anualmente. Mueren sin control en lo que NO es DEPORTE NI  CAZA. Sólo Maltrato Animal.

El próximo 17 julio hay tirada en Pontevedra-LaToja y tenemos manifestación a la que esperamos que os unáis para demostrar que no queremos esta masacre en territorio gallego.

En la Ley 1/1993. de 13 de abril, de Protección de Animales Domésticos y Salvajes en Cautividad (mini reforma po Ley 8/2014)encontramos esta barbarie recogida en el artículo 5 como parte de los espectáculos donde sí se puede maltratar animales. Todo un fraude de ley de protección animal.

En abril 2016 se lanzó el esperado  borrador del anteproyecto de ley de bienestar de los animales en Galicia (reforma ley 1/1993) y tras presentar nuestras alegaciones necesitamos que les deis fuerza para evitar que esta masacre vuelva a colarse en la ley 2016 como excepción de protección animal. Dile a la Xunta y Asamblea gallegas que NO vas a consentir que sigan muriendo animales inocentes por diversión de cuatro escopeteros que ni el sector cinegético apoya. Exige que se incluya en el articulado explicitamente como INFRACCIÓN MUY GRAVE

@misamigaslaspalomas

----------------------------------------

Dende fai 30 anos en Galicia véñense celebrando tiradas de pombiño e codorniz durante todo o ano. O número de vítimas é incalculable: centos de miles anualmente. Morren sen control nunha actividade non considerada legalmente en Galicia nin DEPORTE NIN CAZA. So unha breve excepción na lei de protección animal permite a pervivencia do que só é Maltrato Animal.

O próximo 17 xullo hai tirada en A Toxa, Pontevedra. Convocamos logo concentración agardamos que veñades connosco para demostrar que non queremos esta masacre en territorio galego.

Na lei 1/1993. de 13 de abril, de Protección de Animales Domésticos e salvaxes en Cautividade atopamos esta barbarie recollida no artigo 5 como parte dos espectáculos onde sí se deixa como excepción maltratar animais. Un verdadeiro fraude á Lei de Protección Animal.

En abril 2016 vense de lanzar o agardado borrador do anteproxecto de lei de benestar dos animais en Galicia (reforma lei 1/1993) e, tras presentar as nosas alegacións necesitamo s da vosa forza para evitar que na nova lei de 2016 se elimine para sempre esta excepción na protección animal. Dille connosco á Xunta e á Asemblea galegas que NON consintes máis que continúen a morrer animais inocentes para divertir a catro escopeteiros que nin o sector cinexético apoia. Exixamos que se inclúa no articulado explícitamente como INFRACCIÓN MOI GRAVE.

PARTICIPA NA CONCENTRACIÓN, DIFUNDE.
#StopTiroPichónGalicia

ASINAR http://bit.ly/StopPichónGalicia

This petition will be delivered to:
  • Alberto Núñez Feijoo, Presidente de la Xunta de Galicia
    Junta de Galicia
  • Miguel Ángel Santalices Vieira, Presidente del Parlamento de Galicia
    Parlamento Galicia
  • Javier Nogueira Diz, Presidente FGC
    Federación Galega de Caza
  • José Ramón Lete Lasa, Secretario Xeral para o Deporte
    Consejo Superior de Deportes
  • Alcalde O Grovee
    Jose Antonio Cacabelos Rico

Mis Amigas Las Palomas MALP started this petition with a single signature, and now has 713 supporters. Start a petition today to change something you care about.