Este cole é unha ruína

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 5.000!

@S ALUMN@S do colexio CEIP Virxe do Carme "Os Castros" de Burela (Lugo), vimos padecendo durante lustros o deterioro do "noso" cole.

“o colexio ten unhas deficiencias moi serias e queremos unha solución inmediata porque chegou a unha situación límite. O alumnado está a vivir entre estanterías devoradas pola couza, cables ao aire en tubaxes de cobre desfeitas, persianas rotas, un ximnasio que fede pola humidade, parches para evitar que os nenos metan un pé onde non deben ou desprendementos no interior das construción".

Nais e Pais do alumnado  do centro burelés dos "Castros" reclamamos instalacións novas e unha reparación integral das actuais, moi deterioradas.

Por o ben das xeracións actuais e futuras do colexio dos "Castros" PEDIMOS que nos apoies nesta petición.

NON NOS DEIXES SOL@S

___________________________

L@ S ALUMN@ S del colegio CEIP Virgen del Carme "Los Castros" de Burela (Lugo), venimos padeciendo durante lustros el deterioro de "nuestro" cole.

“el colegio tiene unas deficiencias muy serias y queremos una solución inmediata porque llegó a una situación límite. El alumnado está viviendo entre estanterías devoradas por la carcoma, cables al aire en tuberías de cobre destrozos, persianas rotas, un gimnasio que fede por la humedad, parches para evitar que los niños metan un pie donde no deben o desprendimientos en el interior de las construcción".

Madres y Padres del alumnado  del centro burelés de los "Castros" reclamamos instalaciones nuevas y una reparación integral de las actuales, muy deterioradas.

Por el bien de las generaciones actuales y futuras del colegio de los "Castros" PEDIMOS que nos apoyes en esta petición.

NO NOS DEJES SOL@

Hoy: Miguel cuenta con tu ayuda

Miguel Díaz necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia. Consellería de educación, Carmen Pomares Tojo.: Este cole é unha ruína». Únete a Miguel y 2.793 personas que ya han firmado.