Por un "Castelo do Príncipe" de Ameixenda (Cee) público!

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 500!


O "Castelo do Príncipe" de Ameixenda, Cee (A Coruña) é unha fortaleza levantada durante o reinado de Carlos III no século XVIII. Unha reliquia construida sobre un pedregal xunta ao mar que tiña como obxetivo defender a ría de Corcubión de ataques enimigos. A obra de arte foi proxectada polo enxeñeiro Llovet e rematada por Carlos Lemaur. Esta maravilla, construida polos nosos antepasados, sufriu varias modificacións recentemente para adaptala como vivenda privada, facendo que non puidese ser visitada por ninguén. Fai pouco o actual dono puxoo á venda. A nosa intención é pedir á Xunta de Galicia que compre o devandito castelo para que todos os veciños da zona, e aqueles curiosos que queiran achegarse, poidan acceder ao seu interior e non quedarse ás portas podendo so admirar os seus muros. Ademais, compre engadir que o "Castelo do Príncipe" é un Ben de Interese Cultural (BIC), o que significa que, segundo a lexislación vixente, debe ficar aberto como mínimo 4 días ao mes, o que na realidade non se esta cumprindo.

El "Castelo do Príncipe" de Ameixenda, Cee (A Coruña) es una fortaleza levantada durante el reinado de Carlos III en el siglo XVIII. Una reliquia construida junto a el agua del océano Atlántico que tenía como objetivo defender la ría de Corcubión de ataques enemigos. La obra de arte fue proyectada por el ingeniero Llovet y terminada por Carlos Lemaur. Esta maravilla, construida por nuestros antepasados, sufrió varias modificaciones recientemente para adaptarla como vivienda privada, provocando que no pudiese ser visitada por nadie. Hace poco el actual dueño lo puso a la venta. Nuestra intención es pedir a la Xunta de Galicia que compre dicho castillo para que todos los vecinos de la zona, y aquellos curiosos que quieran acercarse, puedan acceder a su interior y no quedarse a las puertas pudiendo observar únicamente sus muros. Además, es necesario añadir que el "Castelo do Príncipe" es un Bien de Interés Cultural (BIC), lo que significa que según la legislación vigente, se debe hallar abierto como mínimo 4 días al mes, lo que en la realidad no se cumple.



Hoy: Pablo cuenta con tu ayuda

Pablo Álvarez Caamaño necesita tu ayuda con esta petición «Xunta de Galicia: compra do "Castelo do Príncipe" de Ameixenda (Cee)». Únete a Pablo y 492 personas que ya han firmado.