Victory
Petitioning Diputació de Tarragona

Vista de la vall amenaçada per una extractiva des del Castell d'Escornalbou

A Argentera, proper al Castell d'Escornalbou, hi ha valls encara verges, capçaleres de barrancs i un paisatge sà, una finestra envejable del mar i sobretot un racó de pau i de connexió biològica entre diferents espais protegits. Actualment aquestes valls estan amenaçades per un projecte d'extractiva de 230.000 m2 d'extensió, que produirà un trànsit diari de 100 camions de gran tonatge, per a que puguin passar i treure el material, cal ampliar un camí ( de Colldejou a l'Argentera), actualment senyalitzat com a PR (petit recorregut) que en cas de fer-se s'haurà de convertir en una carretera asfaltada de 5 metres d'amplada. El projecte és de la Diputació de Tarragona, però caldria que s'hagués tramitat juntament amb l'extractiva no a banda. Si s'aconsegueix parar el camí també es pararà la extractiva. DEFENTERRA i GEPEC-EdC

Letter to
Diputació de Tarragona
Acabo de signar una petició adreçada a la Diputació de Tarragona per defensar que un sender de petit recorregut es converteixi en carretera asfaltada i així aturar la destrucció de la vall del Collet Rodó a l'Argentera.

Atura l'extractiva i la nova carretera del camí de Colldejou a l'Argentera

Sincerament,