Victoria
Dirigida a Diputació de Tarragona

Vista de la vall amenaçada per una extractiva des del Castell d'Escornalbou

A Argentera, proper al Castell d'Escornalbou, hi ha valls encara verges, capçaleres de barrancs i un paisatge sà, una finestra envejable del mar i sobretot un racó de pau i de connexió biològica entre diferents espais protegits. Actualment aquestes valls estan amenaçades per un projecte d'extractiva de 230.000 m2 d'extensió, que produirà un trànsit diari de 100 camions de gran tonatge, per a que puguin passar i treure el material, cal ampliar un camí ( de Colldejou a l'Argentera), actualment senyalitzat com a PR (petit recorregut) que en cas de fer-se s'haurà de convertir en una carretera asfaltada de 5 metres d'amplada. El projecte és de la Diputació de Tarragona, però caldria que s'hagués tramitat juntament amb l'extractiva no a banda. Si s'aconsegueix parar el camí també es pararà la extractiva. DEFENTERRA i GEPEC-EdC

Esta petición fue entregada a:
  • Diputació de Tarragona

Gemma Moncusi ha iniciado esta petición con una sola firma, y ha conseguido el objetivo con 666. Inicia una petición para cambiar algo que te importa.

Hoy: Gemma cuenta con tu ayuda

Gemma Moncusi necesita tu ayuda con esta petición «Vista de la vall amenaçada per una extractiva des del Castell d'Escornalbou». Únete a Gemma y 665 personas que ya han firmado.