VATANDAŞ GÜCÜNÜ GÖSTER ŞÜ HADSİZ KAMUGÖREVLİLERNE

113

Hadi 200 imzaya ulaşalım!
1.000’den fazla imzası olan kampanyalar, başarıya 5 kat daha yakın!

Kampanya metni

Devlet vatandaşı muhatap almıyor! Şikayet dileçerimiz hasıraltı ediliyor, telefonlar suratımıza kapanıyor, alay ediliyoruz, insan sınıfına konulmuyoruz! Bir de üstüne meydan okunuyor, 'Git mahkemeye!' denilerek hakaret ediliyor, sicil numarasını istediğimizde verilmiyor! Bunun en iyi örneği, Cumhuriyet Başsavcılığı'na yapılan suç duyurusuna gelen, 'Bilgi edinme kanununa dahil değil.' denilerek saçma sapan cevap verilmesi! Adaleti böyle mi sağlayacaklar? Bu sorumsuzluğa, bu denetimsizliğe bir son verilsin! Her memur, özellikle de SABİM ve CİMER gibi platformlarda çalışan memurlar, hukuki hesap verilebilir durumda olmalıdır! Vatandaşa verilen cevabın sorumluluğunu taşıyacak, kafasına göre kanunlara aykırı beyanlarda bulunamaz! Kişisel Verileri Koruma Kanunu arkasına sığınıp, 'bilgi vermem' diyerek hesap vermekten kaçamaz! Benimle aynı hissiyatı taşıyan bütün vatandaşları imza kampanyama destek vermeye, sosyal medyada yaymaya davet ediyorum. Lütfen aktif olan arkadaşlar bu kampanyayı yaymamıza yardımcı olsun. Şimdiden teşekkürlerimi arz ederim.

avatar of the starter
Ali SarikayaKampanyayı Başlatan KişiAdalet ⚖️ varmı

İmzacılar Ne Diyor?

Kampanya Güncellemeleri