IGCSE Predicted Grades in Brazil

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 5.000!

The Cambridge Board has left the British School Of Rio De Janeiro with the stark decision of either doing the IGCSE exams when it is not legally permissible or simply having no grades. Due to the political turmoil surrounding our country, schools in the city of Rio de Janeiro have prevented us from opening and hence sitting out exams - for which we have been studying during the past 2 years. We are appealing to Cambridge to give us predicted grades, just as the May/June participants received. This way, we can gain our deserved IGCSE diploma without risking our health and the health of others.
CHECK OUT OUR YOUTUBE VIDEO: https://youtu.be/h8aHHWg8tig

O conselho de Cambridge deixou a Escola Britânica do Rio de Janeiro sem opções com sua decisão intransigente de não dar notas aos alunos caso eles não façam as provas, mesmo não sendo  legalmente permitido que a escola abra para a realização dos exames. Devido a calamidade pública em que se encontra o Rio de Janeiro, as escolas da cidade estão impedidas de abrir e, portanto, temos que ficar de fora dos exames do qual estudamos por mais de 2 anos. Estamos solicitando a Cambridge para nos dar notas, assim como os participantes de Maio/Junho receberam. Desta forma, podemos ganhar o nosso merecido diploma de IGCSE sem colocar em risco a nossa saúde e a dos outros. VEJA NOSSO VÍDEO NO YOUTUBE: https://youtu.be/h8aHHWg8tig