Anticipate Jurassic World Fallen Kingdom debut date for June 7th.

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 1.000!

As many already know, Jurassic World Fallen Kingdom arrives to theaters June 21 here in America USA/Brazil, more than 2 weeks AFTER its European premiere.
Today Avengers Infinite War has announced a change of dates and American fans are already asking incessantly for Fallen Kingdom also to change and align with the Euro-date.

It is simply ridiculous that a blockbuster of this caliber does not have a world premiere aligned with the other countries. It was so with Jurassic World (and other franchises), there is no reason to size hiatus, especially considering that the internet will be infested with spoilers, reviews, videos, etc. a few days after the debut (even in the day).

On behalf of the American community of fans of the Jurassic franchise that eagerly await this new chapter of the saga. I request that Universal NBC under the Jurassic Park brand rights reassess the date of its next Jurassic World title: 'Jurassic World: Fallen Kingdom' in the Americas and align with the European premiere (June 7) or align the premiere European and American, keeping the tradition and date next to the 25 anniversary of Jurassic Park. In order to avoid possible leaks and spoilers before the due date, compromising the experience with the film and the redemption at the western box office. Changing the date, the company is assuring all its main public and fans of the Jurassic Park franchise.
__________________________________________________________________

Como muitos já sabem, Jurassic World Reino Ameaçado chega aos cinemas 21 de Junho por aqui no Brasil, mais de 2 semanas DEPOIS da sua estreia européia.
Hoje Vingadores Guerra Infinita anunciou uma mudança de datas e os fãs americanos já estão pedindo incessantemente para que Fallen Kingdom também mude e se alinhe com a data európeia.

É simplesmente ridículo que um blockbuster desse calibre não tenha uma estreia mundial alinhada com os demais países. Foi assim com Jurassic World (e outras franquias), não existe motivo para tamanho hiato, ainda mais considerando que a internet estará infestada de spoilers, reviews, vídeos, etc poucos dias após a estreia (até mesmo no dia).

Em nome da comunidade americana de fãs da franquia Jurassic que aguardam ansiosamente este novo capítulo da saga. Solicito que a Universal NBC dentora dos direitos da marca Jurassic Park, reavalie a data de estreia de seu próximo título ('Jurassic World:Fallen Kingdom') nas américas e se alinhe com a estreia européia (dia 7 de junho). A fim de evitar possiveis vazamentos e spoilers antes da data prevista, comprometendo a experiência com o filme e o no redimento na bilheteria ocidental. Alterando a data, a empresa estára assegurando todo seu principal público e fãs da franquia Jurassic Park.

Hoje: Maxwell está contando com você!

Maxwell Rodrigues precisa do seu apoio na petição «Universal NBC: Anticipate Jurassic World Fallen Kingdom debut date for June 7th.». Junte-se agora a Maxwell e mais 842 apoiadores.