Petition Closed

Toei Animation, 20th Century Fox: Dragon Ball Z: Battle of Gods no Brasil

Supporters

Olá TOEI e/ou Angelotti, com certeza vocês devem saber que Dragon Ball Z possuem muitos fãs no Brasil e em todo território Latino-americano, desde o fim da década de 90 até os dias de hoje. No dia 30/03/13 será lançado nos cinemas japoneses o filme Dragon Ball Z: Battle of Gods que é um dos filmes mais esperados de animação para o ano de 2013. Meu pedido e de todos os fãs de animes (otakus) de todo o Brasil, é que vocês de alguma forma tragam esse filme para toda a a América Latina e Brasil, e lançassem de preferência nos cinemas e posteriormente em DVD.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello TOEI and/or Angelotti, surely you must know that Dragon Ball Z have many fans in Brazil and throughout Latin American territory since the end of the 90s to the present day. On 3/30/13 will be released in Japanese theaters the movie Dragon Ball Z: Battle of Gods is one of the most anticipated films of animation for the year 2013. My request and all fans of anime (otaku) throughout Brazil, is that you somehow bring this film to all of Latin America and Brazil, and preferably cast in movie theaters and later on DVD.

This petition was delivered to:
  • Toei Animation, 20th Century Fox

Dragon Ball Z Brasil started this petition with a single signature, and now has 5,251 supporters. Start a petition today to change something you care about.