Petition update

Por favor nos ajudem a conseguir mais assinaturas / Please help us get more signatures

Revolução Animalista

Apr 22, 2016 — (Please scroll down for English text)

Muito obrigada a todos que assinaram! Gostaríamos de pedir para que por favor nos ajudem a conseguir mais assinaturas compartilhando a petição nas redes sociais, pedindo para seus amigos e familiares assinarem e enviando para seus contatos: https://www.change.org/p/stf-por-favor-pro%C3%ADba-as-vaquejadas-no-brasil-stf-please-ban-vaquejadas-in-brazil

E também compartilhando esta publicação: https://www.facebook.com/revolucaoanimalista/photos/a.922308741218357.1073741829.921879047927993/958338870948677/?type=3&theater

Por favor curtam nossa página: https://www.facebook.com/revolucaoanimalista/

A petição será entregue pessoalmente no STF por uma advogada, mas precisamos de mais assinaturas. Além disso cada vez que alguém assina um e-mail é enviado para os ministros. Precisamos muito da colaboração de todos.

Thank you to everyone who signed! We would like to ask you to please help us to get more signatures sharing the petition on social networks, asking your friends and family to sign and sending it to your contacts: https://www.change.org/p/stf-por-favor-pro%C3%ADba-as-vaquejadas-no-brasil-stf-please-ban-vaquejadas-in-brazil

Also please share this post: https://www.facebook.com/revolucaoanimalista/photos/a.922308741218357.1073741829.921879047927993/958338870948677/?type=3&theater

Please like our page: https://www.facebook.com/revolucaoanimalista/

The petition will be delivered personally to the Brazilian Supreme Court by a lawyer, but we need more signatures. Also every time someone signs an email is sent to the ministers. We need a lot of help.

Keep fighting for people power!

I'll power Change with $5 monthlyPayment method

Discussion

Please enter a comment.

We were unable to post your comment. Please try again.