Victoria

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 939 firmas!

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE, enmarcada na estratexia do PP para “recuperar posicións” a calquera prezo de cara ás vindeiras eleccións municipais. Tui, Coristanco ou Fene son boa mostra de até onde está disposto a chegar o partido dos 800 imputados por corrupción.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE, apoiada polos 2 concelleiros tránsfugas de SOMOS FENE, concelleiros expulsados, por subscribir a moción do PP, do partido co que concorreron ás eleccións municipais e do espazo político que os acubillou nos primeiros tempos do seu mandato.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE porque, co seu apoio á moción, os concelleiros de SOMOS FENE traizoan ao electorado, ás 874 persoas que depositaron a súa confianza nunha candidatura que concorreu ás eleccións municipais proclamándose como nacionalista e de esquerdas, para cambialo todo e botar ao PP das institucións.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE porque o 64,46% dos veciños e veciñas de Fene dixeron co seu voto que non querían ser gobernados polo PP.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE porque non hai ningún argumento que a xustifique, alén dos intereses do PP para agochar as súas corruptelas e os espurios intereses persoais dos concelleiros de SOMOS FENE.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE e facemos un chamamento á cidadanía a mobilizarse para impedir que o PP perpetre un novo asalto ás institucións para seguir perpetuando as súas políticas antisociais, corruptas e recentralizadoras.

DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE e convidamos á cidadanía para, coa súa presión democrática, impedir que os concelleiros de SOMOS FENE consumen a súa traizón á veciñanza de Fene que os votou.

Hoy: Fene Funciona cuenta con tu ayuda

Fene Funciona necesita tu ayuda con esta petición «Somos Fene-Candidatura de unidade popular (PDDdeGalicia) e Partido Popular de Galicia: DICIMOS NON Á MOCIÓN DE CENSURA ILEXÍTIMA DE FENE». Únete a Fene Funciona y 938 personas que ya han firmado.