Petition Closed
Petitioning Julgado de Instruçom nº 1 de Compostela

Sinatura solidária con Laura Bugalho. Xulgado de Instrucción nº 1 de Compostela: Desestimacion y archivo de la causa nº DP 2123/09 Laura Bugalho

Nuestra compañera y activista Laura Bugalho, a la que seguramente todas conocereis , militante,sindicalista, activista transfeminista y lesbianista de Galiza está acusada de falsedad documental reiterada para la que se solicita pena de carcel, por haber trabajado dia a dia por los derechos de las personas Trans e Inmigrantes en sus papeles. Probablemente en septiembre sea el juciio. Si Tocan a Unx, Tocan a Todxs.//A nossa Companheira e ativista Laura Bugalho, à que seguramente todas conhecedes . . . . militante, sindicalista, ativista transfeminista e lesbianista de Galiza está acusada de falsidade documental reiterada para a que se solicita pena de carcere, por ter trabalhado dia-a-dia pelos direitos das pessoas Trans e Imigrantes nos seus papéis. Probábelmente em setembro sexa o juíço. Se Tocam a Umx, Tocam-Nos a Todxs!!!

Letter to
Julgado de Instruçom nº 1 de Compostela