Petición cerrada
Dirigida a Director de TV3 Eugeni Sallent

Silenci mediàtic de TV3 respecte la cassolada davant "la Caixa"

TV3 és una televisió pública que sempre s'ha caracteritzat pel seu rigor informatiu. Com a espectadors i ciutadans ens sentim decebuts pel silenci mediàtic al que estem essent sotmesos. Considerem que la concentració davant de la seu central de "la Caixa" (Av. Diagonal 621-629), que porta ja més de 4 dies de forma ininterrompuda i amb milers de participants, té la suficient trascendència com per no ser obviada pels serveis informatius de la nostra televisió pública. Aquest esdeveniment no ha deixat de ser notícia a les xarxes socials i a altres mitjans des del dia 15 de maig, a part d'haver estat diversos cops Trending Topic Estatal a Twitter. Sospitem que la actual directiva de TV3 pot tenir alguna cosa a veure amb aquesta desinformació: Eugeni Sallent ha estat director general de Radiocat XXI (RAC1 / RAC105), propietat del Grup Godó. El Comte Javier Godó Muntañola és membre del Consell d'Administració de CaixaBank des de l'any 2005. És també Vicepresident tercer de “la Caixa”, Conseller de VidaCaixa Grupo i membre del Patronat de la Fundació “la Caixa”.

Esta petición fue entregada a:
  • Director de TV3
    Eugeni Sallent

15Mbcn tv ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 2.870 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: 15Mbcn cuenta con tu ayuda

15Mbcn tv necesita tu ayuda con esta petición «Silenci mediàtic de TV3 respecte la cassolada davant "la Caixa"». Únete a 15Mbcn y 2.869 personas que ya han firmado.