Petition Closed
Petitioning Director de TV3 Eugeni Sallent

Silenci mediàtic de TV3 respecte la cassolada davant "la Caixa"

TV3 és una televisió pública que sempre s'ha caracteritzat pel seu rigor informatiu. Com a espectadors i ciutadans ens sentim decebuts pel silenci mediàtic al que estem essent sotmesos. Considerem que la concentració davant de la seu central de "la Caixa" (Av. Diagonal 621-629), que porta ja més de 4 dies de forma ininterrompuda i amb milers de participants, té la suficient trascendència com per no ser obviada pels serveis informatius de la nostra televisió pública. Aquest esdeveniment no ha deixat de ser notícia a les xarxes socials i a altres mitjans des del dia 15 de maig, a part d'haver estat diversos cops Trending Topic Estatal a Twitter. Sospitem que la actual directiva de TV3 pot tenir alguna cosa a veure amb aquesta desinformació: Eugeni Sallent ha estat director general de Radiocat XXI (RAC1 / RAC105), propietat del Grup Godó. El Comte Javier Godó Muntañola és membre del Consell d'Administració de CaixaBank des de l'any 2005. És també Vicepresident tercer de “la Caixa”, Conseller de VidaCaixa Grupo i membre del Patronat de la Fundació “la Caixa”.

Letter to
Director de TV3 Eugeni Sallent
He firmat la següent petició adreçada a: Jaume Peral, cap d'informatius de TV3.

Que TV3 es manifesti sobre el silenci mediàtic de la cassolada a La Caixa.

TV3 és una televisió pública que sempre s'ha caracteritzat pel seu rigor informatiu. Com a espectadors i ciutadans ens sentim decebuts pel silenci mediàtic al que estem essent sotmesos. Considerem que la concentració davant de La Caixa, que porta ja més de 4 dies de forma ininterrompuda i amb milers de participants, té la suficient trascendència com per no ser obviada pels serveis informatius de la nostra televisió pública. Aquest esdeveniment no ha deixat de ser notícia a les xarxes socials i a altres mitjans des del dia 15 de maig, a part d'haver estat varis cops Trending Topic Estatal a Twitter.

Atentament,