Petition Closed
Petitioning Seprona y Departamento de Ganaderia y Pesca, España
This petition will be delivered to:
Seprona y Departamento de Ganaderia y Pesca, España

Stop the brutal horse training of - Miguel Perez - para su doma brutal

Under the guise of natural horsemanship this man touts his wares. Taking money from the ignorant and utilising barbaric training methods, Miguel Perez schools horses with force and fear. This is undoing the work of the true sympathetic and respectful horse trainer and giving him a licence to abuse horses.

Bajo la apariencia de doma natural a este hombre promociona sus productos. Tomar dinero de los ignorantes, utilizando métodos bárbaros, Miguel Pérez doma caballos con fuerza y el miedo. Esto es deshacer el trabajo del entrenador de caballos verdadero simpático y respetuoso y darle una licencia a abusar a los caballos

Letter to
Seprona y Departamento de Ganaderia y Pesca, España
Stop the brutal horse training of - Miguel Perez - para su doma brutal