Petición cerrada
Dirigida a Alicia Sánchez-Camacho y 1 otro/a

Retiri públicament en el Parlament català la comparació entre les persones que volem exercir el dret a decidir i els membres de la banda terrorista ETA

Avui la Sra. Sánchez-Camacho ha comparat la situació de les persones que volem exercir el nostre Dret Universal de decidir, amb els terroristes del País Basc.

Aquestes paraules, que a molts de nosaltres ens fereixen, haurien de ser reprobades per alguna institució, sigui pública o privada, i demanar una comparexeinça especial en el Parlament de Catalunya per a que públicament retiri aquesta comparació.

Els Catalans i Catalanes, estem reivindicant de forma clara i massiva un Dret que ningú ens pot negar, i una comparació com la que ha fet és absolutament indigna d'un parlamentari, que diu defensar els nostres Drets. Quan nosaltres de forma totalment legal i PACIFICA sortim al carrer demanant que la consulta sigui possible.

Per tant, i de forma inmediata exigim la rectificació a aquestes paraules d'ella i del grup parlamentari al que representa.

Esta petición fue entregada a:

isidre calbo pellicer ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 59.079 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: isidre cuenta con tu ayuda

isidre calbo pellicer necesita tu ayuda con esta petición «Sánchez-Camacho: Retiri públicament la comparació entre les persones que volem exercir el dret a decidir i els membres de la banda terrorista ETA». Únete a isidre y 59.078 personas que ya han firmado.