Victoria

Retirada immediata del bus transfòbic infantil a Sant Cugat

¡La petición ha conseguido su objetivo gracias a 11.866 firmas!

El col·lectiu ultracatòlic Hazte Oír' torna a fomentar l'homofòbia i la transfòbia aquest cop entre els més petits i amb un indignant autobús que recorre els col·legis madrilenys i ara arriba a Sant Cugat aquest dissabte dia 4 de març del 2017 a la recerca d'adoctrinar els menors i als seus pares: "Els nens tenen penis. Les nenes tenen vulva. Que no t'enganyin ".

Aquest indignant autobús de 'Hazte Oír' pretén repartir a les escoles un llibre homòfob titulat 'Saps què volen ensenyar al teu fill en el col·legi? les lleis d'adoctrinament sexual 'i que té com a objectiu evitar qualsevol legislació en defensa del col·lectiu LGTBI.

Les conseqüències d'aquesta campanya seran greus per a aquells nens que estan patint i que només veuran aquí més motius per sentir-se aïllats, equivocats, confosos i culpables. A més de que és l'excusa perfecta per a aquests assetjadors cruels, que es veuran emparats per seguir fent impossible la vida d'aquests petits valents.

És intolerable en un món en el qual són tan freqüents els suïcidis de menors LGTBI provocats per l'assetjament escolar. Les doctrines religioses no poden estar per sobre del benestar i la protecció del menor. Per això exigim la retirada IMMEDIATA d'aquesta campanya.

Hoy: Carina cuenta con tu ayuda

Carina Oliver necesita tu ayuda con esta petición «Retirada immediata del bus transfòbic infantil a Sant Cugat». Únete a Carina y 11.865 personas que ya han firmado.