Confirmed victory
Petitioning Eugeni Sallent Director de TV3 and 1 other

Restitució de les corresponsalies de TV3 al Pirineu, Terres de l'Ebre i Perpinyà.

Podeu enviar aquest mateix text de la petició a la Defensora de l'audiència a través d'aquest enllaç: http://www.ccma.cat/atencio/tv3

TV3 ha esdevingut al llarg de la seva història una eina de cohesió social i cultural arreu dels territoris de parla catalana. Per a tal efecte, és vital que tots els territoris s'hi visualitzin i se sentin partícips del que fins ara podíem considerar "la nostra televisió". En els darrers dies, la direcció de TV3 ha decidit acomiadar les corresponsalies del territoris més extrems i despoblats del Principat de Catalunya i de la Catalunya Nord, perdent així presència a l'actualitat catalana i guanyant una invisibilització no merescuda de les persones que formen part d'aquests territoris i potenciant, una vegada més, el centralisme informatiu. S'han eliminat doncs, els i les corresponsals que cobrien la zona de l'Alt Urgell, la Cerdanya, el Principat d'Andorra, els Pallars, Perpinyà i les Terres de l'Ebre.
Sol·licitem la restitució de les corresponsalies als citats territoris, per tal de garantir l'equilibri territorial informatiu, el rigor periodístic i la diversitat informativa.

Letter to
Eugeni Sallent Director de TV3
Brauli Duart President de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
Restitució corresponsalies de TV3 al Pirineu, Terres de l'Ebre i Perpinyà.

TV3 ha esdevingut al llarg de la seva història una eina de cohesió social i cultural arreu dels territoris de parla catalana. Per a tal efecte, és vital que tots els territoris s'hi visualitzin i se sentin partícips del que fins ara podíem considerar "la nostra televisió". En els darrers dies, la direcció de TV3 ha decidit acomiadar les corresponsalies del territoris més extrems i despoblats del Principat de Catalunya i de la Catalunya Nord perdent així presència a l'actualitat catalana i guanyant una invisibilització no merescuda de les persones que formen part d'aquests territoris i potenciant, una vegada més, el centralisme informatiu. S'han eliminat doncs, els i les corresponsals que cobrien la zona de l'Alt Urgell, la Cerdanya, el Principat d'Andorra, els Pallars, Perpinyà i les Terres de l'Ebre.