Petitioning Alcalde de Granada. Ayuntamiento de Granada and 1 other

Restauración de la Iglesia de San Luis (Granada)

La iglesia de S. Luis (s. XVI) se destruyó en un incendio hace ochenta y tres años. Ya es hora de restituir una parte del legado artístico de un barrio -el Albaicín- que es Patrimonio de la Humanidad. Su restauración sería generadora de puestos de trabajo y también se crearían después, una vez que el inmueble tenga un uso cultural, social, etc. Recordemos que Granada es una ciudad fuertemente castigada por el paro.

Enlace en Facebook:

The church of S. Luis (XVI c.) was destroyed in a fire for seventy-nine. It is time to restore a part of the artistic legacy of a neighborhood, the Albaicin, which is a World Heritage Site. Its restoration would be generating jobs and also create later, once the property has a cultural use, social, etc. Recall that Granada is a city heavily hit by unemployment.

Link on Facebook:

This petition will be delivered to:
  • Alcalde de Granada.
    Ayuntamiento de Granada
  • Alcalde de Granada.
    Ayuntamiento de Granada.

Flavio Sevilla started this petition with a single signature, and now has 186 supporters. Start a petition today to change something you care about.