Referèndum bous Alfafar

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2.500!

Un any més tornen els bous als carrers d’Alfafar. Amb ells tornen les molèsties d’entrada i eixida de tots els veïns que viuen en els carrers dels voltants, al igual que el nostre patrimoni, com és l’escoleta municipal Remedios Montaner. A banda del maltractament animal que es viurà als nostres carrers estos dies (lamentable en ple segle XXI) tots els alfafarencs/alfafarenques contribuirem a cobrir les seues despeses (vullgam o no, pagarem més de 9000€ al dia en estos ‘festejos’). Volem que el senyor alcalde convoque un referèndum entre tots els veïns del poble per a que els alfafarencs/alfafarenques sigam els que decidim si volem bous o no als carrers del nostre poble. No volem maltractament animal als nostres carrers i menys amb els nostres impostos. Ajuda’ns i signa!

************************************************

Un año más  vuelven los ‘bous al carrer’ a las calles de Alfafar. Con ellos vuelven las molestias de entrada y salida de todos los vecinos que viven en las calles de alrededor, al igual que en nuestro patrimonio, como es la escoleta municipal Remedios Montaner. A parte del maltrato animal que se vivirá en nuestras calles estos días (lamentable en pleno siglo XXI) todos l@s alfafarenses contribuiremos a pagar esos gastos  (queramos o no, pagaremos más de 9000€ al día en estos ‘festejos’). Queremos que el señor alcalde convoque un referéndum entre todos los vecinos/vecinas  del pueblo para que l@s alfafarenses seamos los que decidamos si queremos o no tris en las calles de nuestro pueblo. No queremos maltrato animal en nuestras calles y menos con nuestros impuestos. Ayúdanos y firma!