Die Stadt Bartin will das Auffanglager für ca. 500 Strassenhunde vernichten !!

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 7.500.

deutsch / türkce

Die Stadt Bartin will das Auffanglager für ca.500 Strassenhunde vernichten !!

Sevim Arkan ist mit Leib und Seele Tierschützerin in Bartin / Türkei

Wir d.h. die Facebook Gruppe „ Freunde von Sevim“ ,natürlich Sevim selber und viele andere tierliebende Menschen aus Deutschland, Schweiz, Österreich und der Türkei haben in kürzester Zeit ein Auffanglager für die Müllhalden Hunde in Bartin geschaffen

Sevim betreut dort alle kranken , querschnittsgelähmten Hunde , Mami's mit ihren Baby's die auf der Müllhalde entsorgt wurden

Selbst unsere Gruppe wird durch den Dreck gezogen mit erfundenen Aussagen das wir jederzeit belegen können das es Lügen sind

Wir kämpfen mit Sevim Arkan und um alle Seelen die die Stadt Bartin vernichten will

Helft uns das der Bürgermeister und Landrat der Stadt Bartin zur Besinnung kommen und diese Hetzjagt und die damit verbundenen Folgen die sie planen ein Ende setzen ! Wir sind bereit umzuziehen wenn ie Stadt uns ein vergleichbares Grundstück zur Verfügung stellt !

Wir sagen nein zu dem absurden Anschuldigungen gegenüber Sevim Arkan und den Abriss von der Zufluchtsstätte von ca. 500 Strassenhunden

1.GRUND DES ABRISSES IST DA KEIN WEG IM KATASTERAMT EINGETRAGEN IST
2.IN DER TÜRKEI GIBT ES VIELE TIERSCHÜTZER WIE SEVIM ARKAN DIE FÜR TIERE SOLCH EINE AUFFANGSTATION HABEN
3.SEVIM ARKAN'S AUFFANGSTATION WURDE VON VIELEN TIERSCHÜTZERN FREIWILLIG UNTERSTÜTZT DAMIT DIE STRASSENHUNDE VERSORGT WERDEN
4.ANGEBLICHE TIERSCHÜTZER DIE SICH BEIM LANDRAT PERMANENT BESCHWERT HABEN UND ES AUSSMAßE GEGEBEN HAT _ WURDE DER ABRISS GENEHMIGT
5.EIGENDLICH HAT SEVIM ARKAN FÜR IHR ENGAGEMENT FÜR STRASSENHUNDE VON DER STADT BARTIN EINEN ORDEN VERDIENT

EIN ABRISS IST DAS ALLERLETZTE !!

WIR LEGEN UND FORDERN EINEN SOFORTIGEN WIEDERSPRUCH GEGEN DIESEN ABRISSBESCHEID !!

IN DER TÜRKEI HAT KEIN TIERHEIM ODER AUFFANGLAGER EINE GENEHMIGUNG

Bartın şehri Yaklaşik 500 sokak köpeği için kabul merkezini yok etmek istiyor !! Sevim Arkan Bartın / Türkiye'de bir hayvan hakları aktivisti Biz yani Facebook grubu "Sevim Dostları", elbette Sevim'in kendisi ve Almanya, İsviçre, Avusturya ve Türkiye'den hayvan seven diğer insanlar çok kısa sürede Bartın'daki çöplük köpekleri için bir sığınak oluşturdular Sevim tüm hasta, belden aşağısı felçli köpeklere bakar, Anne bebekleri ile birlikte çöplüye atılanlari Sevim kurtarır. Bartın şehrinin böyle bir hayvan hakları aktivisti ve destekçisine ücretsiz olarak sahip olduğu için mutlu olmak yerine, Sevim'in kabul merkezini yok etmek ve hayvanları henüz bitmemiş bir hayvan barınağına göndermek istiyor, bu da bu ruhlar için kesin Ölüm anlamına geliyor Bartın şehrinin belirtmesinin nedeni, inşaat için mevcut olmayan bir izin olmakla birlikte, belirtilmesi gereken, Türkiye'nin hiçbir yerinde böyle bir tesise ihtiyaç duyulmamasıdır. Grubumuz bile her zaman yalan olduklarını kanıtlayabileceğimiz kurgusal ifadelerle kirletilmeye çalışılıyor. Sevim Arkan ve Bartın şehrinin yok etmek istediği tüm ruhlar için savaşıyoruz Bartın Şehri Belediye Başkanının ve Bölge Müdürünün aklına gelmesi, onları kovalaması ve sona erdirmeyi planladıkları sonuçları takip etmemize yardım edin! Eğer şehir bize benzer bir özellik sağlıyorsa taşınmaya hazırız! Sevim Arkan'a karşı saçma iddialara ve Yaklaşik 500 sokak köpeğinin sığınağının yıkılmasına hayır diyoruz

1. YIKIM KARARININ GEREKCESİ, SEVIM ARKANIN SIGINMA YERININ 《RUHSATI OLMADIGI YOLU OLMADIGI》.

2. TURKİYEDE BIR COK HAYVAN SEVERİN SEVIM ARKAN GİBİ SOKAK HAYVANLARI İÇİN BARINMA YERLERI YAPTIĞI MEVCUTTUR.

3. SEVIM ARKANIN BARINMA YERINDEKI SOKAK CANLARINA TURKIYE GENELINDEKI HAYVAN SEVERLERE YAPILAN DESTEKLERIN SAYESINDE BIR COK SOKAK CANLARI GÖNÜLLÜLER TARAFINDAN BAKILIYOR.

4. SÖZDE BİRKAÇ HAYVAN SEVERIN SIKAYETLERI KALE ALINARAK BARTIN VALILIGI 《YIKIM KARARI ALMIŞTIR 》.

5. SEVIM ARKAN,A ASLINDA BELEDIYEYE SOKAK CANLARI ICIN VERDIGI MUCADELE VE EMEKDEN DOLAYI 《ÖDÜL VERILMESI GEREKIRKEN BIRIMLER 》 TARAFINDAN ? 《 YIKIM KARARINI ŞİDDETLE KINIYORUZ》 BU YIKIM KARARINDAN BIR AN ONCE IVEDILIKLE VAZ GECILMESINI KAMU ADINA TALEB EDİYORUZ.