Petition Closed
Petitioning Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV)

DEMANEM a RTVV que retiren els expedients oberts als treballadors.

Supporters

RTVV ha obert expedient per falta molt greu a més de 50 treballadors de l’empresa als quals ha acusat d'invadir un plató de televisió en directe i interrompre l'emissió. Els treballadors van ocupar el plató després que l’empresa havia decidit no emetre l’informatiu i com a reacció a l’anunci d'acomiadar prop de 1200 treballadors a través d’un Expedient de Regulació d’Ocupació.

RTVV va obrir expedient, també, a alguns treballadors del centre d’Alacant que feien una connexió en directe des de l’aeroport de l’Altet, després que algunes persones alienes a l’empresa aparegueren en pantalla amb samarretes reivindicatives en contra dels comiats.

This petition was delivered to:
  • Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV)

Teodor Penella started this petition with a single signature, and now has 1,953 supporters. Start a petition today to change something you care about.

The only way Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV) will listen

Every signature matters and makes the petition more powerful. Add your name today and help us win.