Petición cerrada
Dirigida a Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV)

DEMANEM a RTVV que retiren els expedients oberts als treballadors.

firmantes

RTVV ha obert expedient per falta molt greu a més de 50 treballadors de l’empresa als quals ha acusat d'invadir un plató de televisió en directe i interrompre l'emissió. Els treballadors van ocupar el plató després que l’empresa havia decidit no emetre l’informatiu i com a reacció a l’anunci d'acomiadar prop de 1200 treballadors a través d’un Expedient de Regulació d’Ocupació.

RTVV va obrir expedient, també, a alguns treballadors del centre d’Alacant que feien una connexió en directe des de l’aeroport de l’Altet, després que algunes persones alienes a l’empresa aparegueren en pantalla amb samarretes reivindicatives en contra dels comiats.

Esta petición fue entregada a:
  • Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV)

Teodor Penella ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 1.951 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Teodor cuenta con tu ayuda

Teodor Penella necesita tu ayuda con esta petición «Ràdiotelevisió Valenciana (RTVV): DEMANEM a RTVV que retiren els expedients oberts als treballadors.». Únete a Teodor y 1.950 personas que ya han firmado.