Luis Miguel Perez SerranoGranada, Grenada
10 Eki 2015
Hi all, recently, I left an interview of Taylor Swift in a British magazine, saying that when she finishes the tour in December, you may be temporarily removed from the music, and that means that there are many possibilities that I did not go on the tour, and we will not have any opportunity to come to Spain. Nobody will ever know, how long the withdrawal of Taylor of the music, but she deserves a break, and if that is her final decision, me and all swifites, we will support that decision. This does not mean that this petition is closed, it will remain open as long as needed, until Taylor come to Spain to promote, future albums, but we can say goodbye to any possibility that this tour tour, come by Spain. I already give up, I have no strength to keep fighting for something that is impossible, I hope that the withdrawal of Taylor not last long, and then they soon come back to Spain. Finally, I want to say that Taylor is nominated for awards 40 Principales 2015 in 3 categories, but you can only vote for it in one, as the other awards he is nominated, the jury decides. And if you think it is possible to come to this award, it will not be possible, as it will take place on December 11, and that day, Taylor has a concert, meaning that it will not be possible to see her again, in this award, but anyway, it must be supported for all awards for which this nomination is carried, and demonstrate that Taylor likes in Spain and we want to come in the future. You can vote for her in this link: http://los40.com/especiales/premios-40-principales/2015/ That's all from me for now. Thanks again to all who follow support this petition, and those who follow fighting for Taylor to come to Spain. A greeting. Hola a todos, recientemente, a salido una entrevista de Taylor Swift en una revista británica, diciendo que cuando acabe la gira en diciembre, es posible que se retire temporalmente de la música, y eso quiere decir, que hay muchas posibilidades, de que no continué la gira, y ya no tendremos oportunidad ninguna de que venga a España. Nadie sabrá nunca, cuanto durara el retiro de Taylor de la música, aunque ella merece un descanso, y si esa es su decisión final, yo y todos los swifites, vamos a apoyar esa decisión. Esto no quiere decir, que esta recogida de firmas se cierre, esto seguirá abierto el tiempo que haga falta, hasta que Taylor venga a España a promocionar, futuros discos, pero ya podemos decir adiós, a toda posibilidad de que esta gira gira, venga por España. Yo ya me rindo, no tengo fuerzas para seguir peleando por algo que es imposible, ojala que ese retiro de Taylor, no dure mucho, y más tarde que pronto,vuelva a pisar España. Por ultimo, quiero deciros, que Taylor esta nominada a los premios 40 Principales 2015, en 3 categorías, pero solo podéis votarla en una, ya que el resto de premios a los que esta nominada, los decide un jurado. Y si pensáis que cabe la posibilidad de que venga a esta gala, no va a ser posible, ya que se celebrara el día 11 de Diciembre, y ese día, Taylor tiene concierto, osea que no sera posible el verla otra vez, en esta gala, pero de todas formas, hay que apoyarla para que se lleve todos los premios a los que esta nominada, y demostrar, que Taylor gusta en España y que queremos que venga en el futuro. Podéis votar por ella, en este enlace: http://los40.com/especiales/premios-40-principales/2015/ Esto es todo por mi parte, de momento. Gracias de nuevo,a todos los que seguís apoyando esta recogida de firmas, y a los que seguís peleando para que Taylor venga a España. Un saludo.
Bağlantıyı kopyala
WhatsApp
Facebook
X
E-posta