Petition Closed
Petitioning Regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona Eduard Freixedes and 1 other

Que es permeti l'entrada d'animals de companyia als transports públics de Barcelona

Barcelona te censat un important nombre d'animals de companyia. És una reivindicació històrica per part dels propietaris de gossos i gats que es permeti als usuaris de transport públic viatjar acompanyats del seu animal de companyia.

Ciutats com Viena, Berlín, Amsterdam, Londres, Brusel·les, Venècia, Frankfurt, Estocolm i Ginebra estan classificades entre les primeres vint ciutats amb millor qualitat de vida del món segons el ranking de Mercer 2010 i "permeten que els usuaris de transport públic viatgin amb els seus animals de companyia (lligats, amb morrió en alguns casos)".  No així Barcelona, que, per cert, ocupa el lloc 40 i acaba d'aprovar el seu Programa d'Actuació Municipal 2012-2015 (PAM). Pensem també  que hi ha molta gent gran per a la qual el seu gos representa la seva única companyia. I que cada dia més persones que viuen en ciutats s'acompanyen d'animals a les seves vides. De fet, hi ha més de 20.000 gossos inscrits en el cens d'animals de companyia de Barcelona.

Actualment, els que desitgem viatjar amb els nostres animals de companyia ens veiem obligats a utilitzar el cotxe pels desplaçaments. Per això DEMANEM a l'Alcalde de Barcelona que aprovi una ordenança municipal que compti amb totes aquelles persones, que som moltes, que volem viatjar en transport públic amb el nostre animal de companyia. Amb el canvi de normativa ampliarem el nombre d'usuaris del transport públic, reduint així la contaminació acústica i atmosfèrica que provoca el tràfic rodat a Barcelona.

Signa aquesta petició i demana a l'alcalde de Barcelona i a la seva Comissió de Govern que permetin viatjar amb els seus animals de companyia als usuaris de transport públic de Barcelona

This petition was delivered to:
  • Regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Barcelona
    Eduard Freixedes
  • Xavier Trias

Marta Gumà started this petition with a single signature, and now has 10,265 supporters. Start a petition today to change something you care about.