Petition Closed

This petition had 1,207 supporters

En momentos en que los inmigrantes a los Estados Unidos hacen un llamado a este gobierno para que se reconozcan sus derechos a naturalizarse, su decisión de eliminar ese mismo derecho a los decendientes de inmigrantes haitianos en su país es indignante y una total falta de respeto a quienes luchan por estos derechos alrededor del mundo.

At a time when immigrants to the United States are calling for a recognition of their civil rights, stripping Haitian immigrants of their rights is an outrage and a total disregard of the plight of immigrants everywhere.

Today: Elianne is counting on you

Elianne Ramos needs your help with “President of the Dominican Republic: Revoke your decision to strip citizenship from children of Haitian migrants/Revoque su decisión de eliminar el derecho a la ciudadanía a los hijos de inmigrantes Haitianos”. Join Elianne and 1,206 supporters today.