¡Salvar el Alt Penedès! Impedir que el Grup Ametller construya un macro agroparque

El Grup Ametller ha presentado un anteproyecto en la Generalitat para construir un macro agroparque de 121'37 hectáreas en suelo no urbanizable entre Gelida y Sant Llorenç d'Hortons. La realización de dicho proyecto (que incluye entre otros una zona industrial, tres granjas, un hotel y un párking de 2'87ha) supondrá la pérdida de patrimonio natural protegido. Cada año nuevas empresas nos arrebatan bosques y viñedos para lucrarse y especular. No podemos permitir más destrucción de la naturaleza. ¡Frenemos el proyecto y protejamos nuestra flora y fauna!

------

El Grup Ametller ha presentat un avantprojecte a la Generalitat per construir un macro agroparc de 121'37 hectàrees en sòl no urbanitzable entre Gelida i Sant Llorenç d'Hortons. La realització del projecte esmentat (que inclou entre d'altres una zona industrial, tres granjes, un hotel i un pàrking de 2'87ha) suposarà la pèrdua de patrimoni natural protegit. Cada any noves empreses ens arreabassen boscs i vinyes per lucrar-se i especular. No podem permetre més destrucció de la naturalesa. Aturem el projecte i protegim la nostra flora i fauna!

This petition will be delivered to:
  • President de la Generalitat de Catalunya
  • Ajuntament de Gelida
  • Ajuntament Sant Llorenç d'Hortons
  • Diputació de Barcelona

Silvia Lara started this petition with a single signature, and now has 1,055 supporters. Start a petition today to change something you care about.