Petition updateBuild a massive pyramid in CataloniaLa Piràmide S'HA de construïr a Catalunya
Senyor FantàsticSpain
Mar 3, 2018
Gràcies macos i maques, no esperava menys de vosaltres. Ja som uns 200 que estem treballant per la piramide a Catalunya i no som esclaus. Espero que la petició arribi als 200 i pico que falten... 200 i pico milions i fem entre tots una piramide ben xula. Si el president ho vol, clar.
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X