Petition Closed

President, Congress: An Initiative for the Legalization of Venezuelan Citizens in the US (Legalización para los Venezolanos)

Supporters

¡Es una cuestión de justicia! Muchos venezolanos residenciados en EUA, emigraron huyendo de la persecución política, la violencia extrema y el colapso de las instituciones democráticas en Venezuela.

This is a matter of justice! Many Venezuelans residing in the USA fled political persecution, extreme violence, and the collapse of democratic institutions in Venezuela.

Therefore it is crucial to promote an initiative to obtain an immigration pardon in the U.S. (legalization). In the United States, it is important to support new bills with the same spirit of the proposed "Venezuelan Liberty Act" Bill (www.govtrack.us/congress/bills/113/hr944) for the immediate legalization of Venezuelans.

Thank you for signing and promoting this petition! Please, wherever you are, Venezuela, the USA, or elsewhere, whatever your nationality, support this petition in order to help Venezuelans facing immigration problems that are a product of the current political crisis in Venezuela.

------------------------------

Por lo anterior es importante promover una iniciativa para lograr un perdón migratorio para los venezolanos en EUA (legalización). Para ello es importante retomar nuevas propuestas basadas en el "Venezuelan Liberty Act" (www.govtrack.us/congress/bills/113/hr944) previamente presentada.

Gracias por firmar y difundir esta petición! Por favor, estés en Venezuela o en cualquier parte del mundo, cualquiera sea tu nacionalidad, apoya esta petición para ayudar a los venezolanos que confrontan problemas migratorios producto de la crisis política en Venezuela.

This petition was delivered to:
  • President of the United States of America
    US Congress, President Barack Obama
  • Hispanic Congressional Caucus
  • Congressional Hispanic Conference

Justicia Internacional started this petition with a single signature, and now has 1,340 supporters. Start a petition today to change something you care about.