May Plants vs Zombies Battle for Neighborville receive a last special update!

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 1.500!

English version:

As many of you know, the game Plants vs Zombies Battle for Neighborville has been canceled and will have its last update in late September. Since this happened suddenly, it would be better if PopCap did a special last update to the game, so that it ended with dignity. It would be nice if they put on a Festival with very well developed special skins, a new multiplayer map or at least one last new plant to balance the two teams. It's okay if the game is canceled, you who own the PvZ, but at least one last update so we can have more cool stuff! We hope that EA and PopCap will continue with the PvZ shooting franchise in the future! Thank you.

Versão em Português/BR:

Como muitos de vocês sabem, o jogo Plants vs Zombies Battle for Neighborville foi cancelado e terá sua última atualização no final de Setembro. Já que isso aconteceu derrepente, seria melhor se a PopCap fizesse uma última atualização especial ao jogo, de forma que ele fosse encerrado com dignidade. Seria legal se colocacem um Festival com skins speciais muito bem trabalhadas, um mapa de multiplayer novo ou pelo menos uma última nova planta para balancear os dois times. Tudo bem se o jogo for cancelado, vocês que são os donos do PvZ, mas pelo menos uma última atualização para que possamos ter mais coisas legais! Esperamos que a EA e a PopCap continuem com a franquia de tiro PvZ futuramente! Obrigado.