Organ nakli bekleyen ve nakilliler için ücretsiz psikolojik danışmanlık hizmeti verilsin.

3.584

Kampanya metni

Ben Emel Öztunç.

20 yaşında konan kronik böbrek yetmezliği tanısı sebebiyle 12 yıldır diyalize giriyorum.

11 yıldır da kendim ev hemodiyalizi yapıyorum. Cihaza bağlanarak ve bir cihazla birlikte büyümek, yaşamak çok zorlu bir süreç. Sürekli telefonun açık olmak zorunda, şarjı bitmemeli o telefonun ya nakil çıkarsa diye... Her akşam belki gece ararlar diye uyursun. Sabah olur bilmediğin bir numara arar, arayan ya yanlış numaradır ya da nakil çıktı derler sana uymaz. Umut ederek 12 yıl geçti. Bu umutla bekleyen binlerce insan ve aileleri var.

Devlet hastanelerinin psikolojik tedavi için verdiği süre yetmiyor. Herkesin de özel kliniklere verecek parası olmuyor. Organ nakli bekleyen insanlar var, ek rahatsızlığından dolayı nakil olamayan cihaza bağlanarak yaşayanlar var. Nakil olsan da korkuyorsun.

Hepimiz adına ÜCRETSİZ özel psikolojik danışmanlık hizmeti sunulmasını istiyorum.

Bu yüzden başlatıyorum bu kampanyayı.

Lütfen benim gibi senelerini diyalizle geçiren hastaların sesi olun. Bu zorlu süreci tek başımıza atlamamız çok zor.

Psikolojik destek için Bakanlığı hep birlikte harekete geçirebiliriz. 

avatar of the starter
EMEL ÖZTUNÇKampanyayı Başlatan Kişi

Kampanya Güncellemeleri