Petition Closed

Avui he fet l’examen de matemàtiques científiques de les proves PAU.

A més de tractar-se d’exercicis que mai havia fet a classe ni semblants, i que a cap any anterior s’havien trobat exàmens amb un nivell de dificultat semblant, hi havia una errada greu al primer exercici.

Molta gent ni tan sols ha estat avisada de l’error, altres ja havien realitzat l’exercici i alguns fins i tot havien entregat l’examen abans que avisessin.

Per a més inri (tot i que les comparacions són odioses), veient l’examen de Madrid d’aquest any m’han entrar ganes de riure. Un nivell infinitament més baix, i a sobre poden entrar a la UB i la UAB de la mateixa manera que nosaltres... Simplement lamentable. Al menys, no han tingut faltes d’ortografia, que a l’examen d’ahir de “Matemàtiques aplicades a lAs ciències socials” hi havia una ben greu...

Demana a l'organització de Proves d'Accés a la Universitat que torni a realitzar l'examen de matemàtiques de juny 2013.

Letter to
Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat
Tornar a realitzar l'examen de matemàtiques de juny 2013