Petición cerrada
Dirigida a Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat

Tornar a realitzar l'examen de matemàtiques de juny 2013

Avui he fet l’examen de matemàtiques científiques de les proves PAU.

A més de tractar-se d’exercicis que mai havia fet a classe ni semblants, i que a cap any anterior s’havien trobat exàmens amb un nivell de dificultat semblant, hi havia una errada greu al primer exercici.

Molta gent ni tan sols ha estat avisada de l’error, altres ja havien realitzat l’exercici i alguns fins i tot havien entregat l’examen abans que avisessin.

Per a més inri (tot i que les comparacions són odioses), veient l’examen de Madrid d’aquest any m’han entrar ganes de riure. Un nivell infinitament més baix, i a sobre poden entrar a la UB i la UAB de la mateixa manera que nosaltres... Simplement lamentable. Al menys, no han tingut faltes d’ortografia, que a l’examen d’ahir de “Matemàtiques aplicades a lAs ciències socials” hi havia una ben greu...

Demana a l'organització de Proves d'Accés a la Universitat que torni a realitzar l'examen de matemàtiques de juny 2013.

Esta petición fue entregada a:
    Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat

Cristina Vázquez Sánchez ha iniciado esta petición con solamente una firma y ahora la petición ha conseguido 8.225 personas que la apoyan. Inicia una petición tu mismo para crear los cambios que quieres ver.

Hoy: Cristina cuenta con tu ayuda

Cristina Vázquez Sánchez necesita tu ayuda con esta petición «Oficina Organització Proves d'Accés a la Universitat: Tornar a realitzar l'examen de matemàtiques de juny 2013». Únete a Cristina y 8.224 personas que ya han firmado.