NO CALLAREM - MANIfest per la igualtat i la convivència

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 200!

En ple segle XXI es segueixen produint situacions d’odi contra les persones, silencis obligats de veus discordants, aversió a l’amor lliure, feminicidis, situacions masclistes o s’utilitza la guerra com a motor econòmic de les grans potències. Com és possible tot això?

Com és possible que en ple segle XXI es segueixin produint situacions d’odi contra persones, silencis obligats de veus discordants, aversió a l'amor lliure, masclisme, guerra com a motor econòmic de grans potències…

Sembla que no haguem après res al llarg del temps.
No ens fa mal? Volem un món així?... Per què callem?

Els joves hi tenim molt a dir. El futur és nostre i el volem lliure d'odis! Deixem de normalitzar les agressions, la violència i la coacció. Ja n'hi ha #Prou, #NoCallarem.

#NoCallem per condemnar que a Catalunya cada any més de 10 dones són assassinades a mans de les seves parelles.

#NoCallem per condemnar que el 2017 es van produir més de 15.000 denúncies per violència masclista a Catalunya.

#NoCallem per condemnar els més de mil delictes anuals contra la llibertat i la identitat sexual.

#NoCallem per condemnar que cada any s'atenguin centenars persones per discriminació racial.

#NoCallem per condemnar que el pressupost del Ministeri de Defensa sigui un 253% major que el del Ministeri d'Educació, Cultura i Esports.

#NoCallem per condemnar les dificultats i la negació del dret d'asil a aquelles persones refugiades per motius bèl·lics, climàtics o polítics.

#NoCallem per condemnar que rapers com Nyto Rukeli, César Strawberry, Valtonyc, Pablo Hasél o Elgio hagin estat sentenciats per cantar lliurement el que pensaven.

Juntes hem de lluitar amb la força de les paraules i l'argument de la raó, des de la quotidianitat; quan anem a comprar, a la feina, quan sortim de festa, entre amics o família. Perquè, tot i que cada vegada hi ha més gent conscient d’aquestes injustícies, a l’hora de la veritat només una petita part de nosaltres actua amb coherència i deixa de banda la hipocresia. Quants de nosaltres hem ballat com si no hi hagués demà amb cançons masclistes i sexistes que enalteixen la violència envers les dones?

El primer pas ha de ser que cadascú, a nivell individual, aporti el seu granet de sorra per començar a canviar aquestes situacions.

És el moment d'alçar la veu, de cridar ben fort que #NoCallarem, que volem un món humà, igualitari, inclusiu, constructiu, respectuós, lliure i segur. #NoCallarem davant un insult masclista, homofòbic, racista i vexatori.

Tingueu clar que Guanyarem la Llibertat!