No al Telefèric del Pic de Carroi

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!
Con 2500 firmas, es más probable que esta petición sea publicada en los medios de comunicación locales
Andorra ENS mou ha iniciado esta petición dirigida a Govern d'Andorra y

#SalvemCarroi

Les associacions i moviments ciutadans seguidament mencionats:

" Declarem la nostra gran preocupació davant del creixement desmesurat d’Andorra en el context actual en que les conseqüències del canvi climàtic són innegables i proposem a la ciutadania i a les autoritats d’elaborar conjuntament, sense tardar, un model de país basat en un profund respecte al medi ambient i al patrimoni cultural, en un desenvolupament econòmic i social que busqui crear llocs de treball amb salaris dignes, oferir un habitatge a preus raonables, un urbanisme que faci un ús sostenible dels recursos naturals i culturals del país i una política d’inclusió i de llaç social tal com ho manifesta la Constitució Andorrana. En aquest sentit demanem que el telefèric del Pic de Carroi no es faci i que així es marqui un punt d’inflexió i s’evidenciï la voluntat real de les nostres autoritats de construir un país sostenible, solidari i serè, un país per a viure i no un país per a vendre”.

AD.HOC, Associació Protectora d'Animals, Plantes i Medi Ambient (APAPMA), FridaysFor Future, Laika, Velles Cases Andorranes, Andorra Salvatge, Associació per a la Defensa de la Natura (ADN), ExtinctionRebellion Youth Andorra (XRY Andorra), AD800.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 2500!