Petition Closed

This petition had 3,236 supporters

Valley Mastiff Rescue has saved more than 80 abandoned or abused dogs in the last 4 years.  These dogs were found new homes or allowed to die with dignity in a safe, loving and peaceful environment.  This sanctuary is actively involved with other organizations to promote, educate and improve animal welfare.

After three years of operation the  Municipalité de La Pêche has denied the annual renewal of the rescue's  licence.    To deny their licence is a death sentence to many dogs who would be re-homed or receive life altering medical attention.

Le refuge Valley Mastiff sauve plus de 80 chiens abandonnés et/ou abusés au courant des 4 dernières années. Certains chiens ont été adoptés dans de nouvelle famille tandis que d'autres ont vécus leurs derniers moments au refuge, dans un environnement serein et sécuritaire entouré d'amour. Le sanctuaire s'associe également à d'autres organismes de la région dans le but de promouvoir, éduquer et améliorer le bien être et la condition des animaux canins.

Après trois années d'activités, la municipalité de La Pêche n'a pas renouvelé le permis annuel du refuge Valley Mastiff. Ce refus de renouveler leur permis signifie une sentence de mort pour plusieurs chiens qui auraient été adoptés dans une nouvelle famille et/ou qui auraient reçus des soins médicaux nécessaire à leur survie.

Today: Lisa is counting on you

Lisa Theriault needs your help with “Municpality/Municipalité de La Pêche rbussiere@villelapeche.qc.ca: Renew the Sanctuary Licence for Valley Mastiff Rescue Renouvelé le permis annuel du refuge / Valley Mastiff Rescue”. Join Lisa and 3,235 supporters today.