Petition Closed
Petitioning Ministerio de Fomento and 1 other

Ministerio de Fomento: frenen la construcción de la A-57 en Pontevedra, un nuevo despilfarro sin sentido

15,834
Supporters

La ministra de Fomento, vecina de Pontevedra, quiere regalarle a su provincia una autovía de 64 kilómetros que costará más de 1.000 millones de euros. Se trata de la A-57, que se nos vende como la alternativa gratuita a la autopista AP-9.

Lo que no nos dicen es el coste social y medioambiental que tendrá la construcción de esta autopista. Dividirá en dos pueblos como el de Pintos, en Marcón, donde los vecinos se encontrarán con taludes de hasta 60 metros -lo equivalente a un edificio de 17 pisos- que le impedirán comunicarse con la casa situada justo enfrente. Y se destrozarán decenas de traídas de agua y acuíferos usados por los ciudadanos tanto para consumo domésticos como para sus huertas y labores agrícolas.

Esta nueva obra provocará además un grave impacto ambiental y paisajístico en la Sierra de A Fracha, un monte con vistas realmente únicas a las Rías Baixas y con especies protegidas como la salamandra rabilarga (Chioglossa lusitánica), el anfibio ibérico más amenazado, y la Succisa pinnafitida, planta incluída en el catálogo de especies en peligro de extinción a nivel peninsular.

Tampoco nos dicen que la AP-9, la autopista a la que sustituye la nueva A-57, lleva seis años perdiendo tráfico. Con lo que corremos el peligro de que haya que rescatarla con dinero público como ya ha pasado en más de una ocasión, como por ejemplo las radiales de Madrid, que costaron a los contribuyentes 4.500 millones de euros.

No podemos permitir que se despilfarre el dinero público de esta manera mientras se recorta en Educación y Sanidad. Firma esta petición y ayúdanos a parar la construcción de este capricho político.

 

Más información:

Plataforma Salvemos a Fracha

salvarafracha@gmail.com

Blog: http://fracha-pontevedra.blogspot.com.es/

Facebook: https://www.facebook.com/salvemosafracha

Twitter: https://twitter.com/SalvemosAFracha

  ------

 

A ministra de Fomento, veciña de Pontevedra, quere regalarlle á súa provincia unha autovía de 64 quilómetros que custará máis de 1.000 millóns de euros. Trátase da A-57, que se nos vende como a alternativa gratuíta á autoestrada AP-9.

O que non nos din é o custo social e ambiental que terá a construción desta autovía. Dividirá en dous pobos como o de Pintos, en Marcón, onde os veciños se encontrarán con noiros de ata 60 metros -o equivalente a un edificio de 17 pisos- que lle impedirán comunicarse coa casa situada xusto en fronte. E destruiranse decenas de traídas de auga e acuíferos usados polos cidadáns tanto para consumo domésticos como para as súas hortas e labores agrícolas.

Esta nova obra provocará ademais un grave impacto ambiental e paisaxístico na Serra da Fracha, un monte con vistas realmente únicas ás Rías Baixas e con especies protexidas como a píntega rabilarga (Chioglossa lusitánica), o anfibio ibérico máis ameazado, e a Succisa pinnafitida, planta incluída no catálogo de especies en perigo de extinción a nivel peninsular.

Tampouco nos din que a AP-9, a autoestrada á que substitúe a nova A-57, leva seis anos perdendo tráfico. Co que corremos o perigo de que haxa que rescatala con diñeiro público como xa pasou en máis dunha ocasión, como por exemplo as radiais de Madrid, que custaron aos contribuíntes 4.500 millóns de euros.

Non podemos permitir que se malgaste o diñeiro público deste xeito mentres se recorta en Educación e Sanidade. Asina esta petición e axúdanos a parar a construción deste capricho político.

 

Máis información:

Plataforma Salvemos a Fracha

salvarafracha@gmail.com

Blog: http://fracha-pontevedra.blogspot.com.es/

Facebook: https://www.facebook.com/salvemosafracha

Twitter: https://twitter.com/SalvemosAFracha

This petition was delivered to:


    Salvemos a Fracha started this petition with a single signature, and now has 15,834 supporters. Start a petition today to change something you care about.




    This cause needs your help. Every signature counts!