Paralitzar l'enderrocament dels magatzems del s.XIX de l'estació de tren de Tortosa.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!
Sheila Martin Roca ha iniciado esta petición dirigida a Meritxell Roigé Pedrola y

Demanem paralitzar l'enderroc dels magatzems del s.XIX de l'estació de tren de Tortosa. Empremta patrimonial del període de la revolució industrial a la nostra ciutat.

Rebutgem l'enderroc que tenia com a finalitat construir una zona "provisional" de nous aparcaments i instem a l'Ajuntament a replanificar l'obra aprofitant aquest bé cultural i reinterpretant-lo en forma zona cultural, lloc d'interpretació de la via verda, espai de tallers i fablab's exposicions, zona oci, mercat artesanal i km 0... etc. Prenent com a referent moltes altres ciutats arreu del món que han fet el mateix amb seu patrimoni arquitectònic cultural com per exemple la Tabacalera de Madrid o el Chelsea Market de Nova York.

Creiem que és important mantenir el patrimoni arquitectònic cultural de la nostra ciutat, ja que una ciutat sense història és una ciutat buida i mancada d'interès. Aprofitar i dotar d'ús aquest edifici existent suposaria un valor afegit i una zona d'interès turístic a la nostra ciutat.

0 personas han firmado. ¡Ayuda a conseguir 1000!