Petition Closed

Maria José Català, Consellera d'Educació: arxiveu l'expedient obert al Col•legi Taquígraf Marti de Xàtiva

Supporters

El passat 4 de desembre en el transcurs de la inauguració del Convent de Sant Doménech de Xàtiva per part del president de la Generalitat Alberto Fabra, un grup de xiquets i xiquetes del Col·legi Públic Taquígraf Martí van demanar la volta de Canal 9 des del pati de l'escola.

Aquests fets espontanis han suposat l'obertura d'un expedient al Col·legi en un acte d'irresponsabilitat i en un intent d'intimidació i coacció de la Conselleria d'Educació.

La #XarxaSolidaritat formada per les Federacions d’Educació de les Comissions Obreres de País Valencià, Catalunya i les Illes Balears crida a la solidaritat amb la comunitat educativa de Xàtiva i en particular amb mestres i alumnat del Col·legi Públic expedientat.

Compartim la demanda dels xiquets i xiquetes, doncs entenem que el tancament de RTVV és una agressió al poble valencià, al qual es priva de la ràdio i la televisió que parlen en la llengua pròpia d’este poble i d’un dels principals instruments de vertebració i cohesió territorial.

Demanem un canvi total d'actitud per part de l'Administració. Ha d'escoltar el clam del carrer o enfrontar-se a un fort rebuig social. Exigim l'arxiu immediat de l'expedient obert al Col·legi Taquígraf Marti per la protesta infantil contra el tancament de RTVV davant el President de la Generalitat Valenciana.

This petition was delivered to:
  • Consellera d'Educació i Cultura
    CATALÁ VERDET, MARIA JOSÉ (Honorable Sra. Dña.)
  • PRESIDENTE DE LA GENERALITAT
    FABRA PART, ALBERTO (Molt Honorable Sr.)

FE CCOO PV started this petition with a single signature, and now has 3,959 supporters. Start a petition today to change something you care about.