Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 3.952 firmas

El passat 4 de desembre en el transcurs de la inauguració del Convent de Sant Doménech de Xàtiva per part del president de la Generalitat Alberto Fabra, un grup de xiquets i xiquetes del Col·legi Públic Taquígraf Martí van demanar la volta de Canal 9 des del pati de l'escola.

Aquests fets espontanis han suposat l'obertura d'un expedient al Col·legi en un acte d'irresponsabilitat i en un intent d'intimidació i coacció de la Conselleria d'Educació.

La #XarxaSolidaritat formada per les Federacions d’Educació de les Comissions Obreres de País Valencià, Catalunya i les Illes Balears crida a la solidaritat amb la comunitat educativa de Xàtiva i en particular amb mestres i alumnat del Col·legi Públic expedientat.

Compartim la demanda dels xiquets i xiquetes, doncs entenem que el tancament de RTVV és una agressió al poble valencià, al qual es priva de la ràdio i la televisió que parlen en la llengua pròpia d’este poble i d’un dels principals instruments de vertebració i cohesió territorial.

Demanem un canvi total d'actitud per part de l'Administració. Ha d'escoltar el clam del carrer o enfrontar-se a un fort rebuig social. Exigim l'arxiu immediat de l'expedient obert al Col·legi Taquígraf Marti per la protesta infantil contra el tancament de RTVV davant el President de la Generalitat Valenciana.

Hoy: FE CCOO PV cuenta con tu ayuda

FE CCOO PV necesita tu ayuda con esta petición «Maria José Català, Consellera d'Educació: arxiveu l'expedient obert al Col•legi Taquígraf Marti de Xàtiva». Únete a FE CCOO PV y 3.951 personas que ya han firmado.