Demanem a la Conselleria que ature l'arranjament escolar i negocie amb la comunitat educativa la planificació per adequar-la a les necessitats reals dels centres educatius públics

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 986 firmas
FAPA-Castelló Penyagolosa ha iniciado esta petición dirigida a Alberto Fabra y

L'arranjament escolar de la Conselleria d'Educació posa en perill la continuitat de centres escolars públics de la província de Castelló i provocarà la supressió de 48 unitats més, fet que suposa una nova massificació de les aules i la consegüent pèrdua de qualitat educativa. A més, la supressió de línies en valencià ataca directament els drets lingüístics de l'alumnat que no podrà escollir la llengua vehicular del seu aprenentatge. És per això que des de FAPA-Castelló Penyagolosa demanem el vostre suport per defensar les aules de les nostres escoles i qualitat de l'educació dels nostres fills i filles, amb l'objectiu d'aturar l'arranjament escolar previst per al pròxim curs 2014-2015 i promoure la negociació amb les AMPA per adequar la planificació a les necessitats reals dels centres.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 986 firmas