Petition Update

Victory! The Met is back! • ¡Lo Logramos! ¡Regresa el Met!

Vallarta Lifestyles Publishing Group

Aug 12, 2013 — (español abajo)

Your efforts have paid off! This past Friday, Paco Ojeda met with Teatro Vallarta director, Manuel Díaz, who confirmed his enthusiasm for the project and the fact that the Met broadcasts will continue this coming season!

We are very grateful to those of you who signed the petition, and would like to invite you to join a brand-new mailing list that will keep you informed about upcoming Met opera performances and other cultural events at Teatro Vallarta. To join this mailing list, simply click on this link: http://eepurl.com/DC-UD

(The list is managed by Paco Ojeda)

¡Tu compromiso fue esencial para lograr el objetivo deseado en nuestra campaña! El viernes pasado, Paco Ojeda se reunió con Manuel Díaz, director de Teatro Vallarta, quien confirmó su entusiasmo por el proyecto, ¡y anunció que las transmisiones del Met continuarían esta temporada!

Estamos verdaderamente agradecidos con todos ustedes que firmaron la petición, y deseamos invitarlos a subscribirse a una nuev

MET - Puerto Vallarta
MET - Puerto Vallarta Email Forms