Victory

(español abajo)

Sometimes good ideas take a while to sink in. When Teatro Vallarta decided to broadcast The MET's Live in HD opera broadcasts last season, they opened an important door to a small but increasing number of theater goers to the world of opera, and an increased appreciation of cultural events in Puerto Vallarta. Although it has been challenging for Teatro Vallarta to make ends meet, we hope that they will be encouraged by new theater goers to continue with this program in the coming season.

The 2013-2014 Live in HD season includes ten spectacular performances of time-honored operas, including Tchaikovsky's Eugene Onegin, Shostakovich's The Nose, and Puccini's favorite, La Bòheme.

The entire schedule can be viewed online at http://www.metoperafamily.org/metopera/liveinhd/LiveinHD.aspx

Hay veces en que las buenas ideas toman tiempo en consolidarse. Cuando Teatro Vallarta decidió comenzar a transmitir la ópera en vivo del Metropolitan Opera el año pasado, crearon una importante oportunidad para un pequeño pero creciente número de amantes de la ópera y del teatro en Puerto Vallarta. A pesar de que la actual situación económica ha sido todo un reto para Teatro Vallarta, esperamos que puedan continuar con las transmisiones en la temporada 2013-14, que comenzará en octubre, y que a su vez continuarán atrayendo a un nuevo público interesado en espectáculos artísticos de la mejor calidad.

La temporada 2013-2014 de Live in HD desde Nueva York incluye diez espectaculares producciones de importantes óperas, incluyendo Eugene Onegin de Tchaikovsky, The Nose de Shostakovich, y La Bòheme de Puccini. El programa completo se encuentra en línea en http://www.metoperafamily.org/metopera/liveinhd/LiveinHD.aspx.

Letter to
Owner/Director, Teatro Vallarta Manuel Díaz
Continue broadcasting The MET Live in HD opera broadcasts!

¡Continúen transmitiendo la ópera de The MET desde Nueva York!