[WoW] Movie Sequel to Warcraft: The Beginning (Warcraft)

0 haben unterschrieben. Nächstes Ziel: 100.

>>> Scroll down for the german version! <<<

Unfortunately, my English is not the best, so I can only serve with this translator's English. I hope it is understandable.

Dear fans,
I too am a big fan of the story behind World of Warcraft. Very captivated, I watched the first movie and was shocked to hear it was the last one. Even years later, I can not come to terms with the fact that there should not be another film. When I read that Duncan Jones has not given up hope, that he still believes in the possibility of a sequel, I have also gained new hope. He said a Horde fans have to convince the key people. I want to be part of this horde and I hope you too want to be part of this horde. Together, as a horde, let's convince the big filmmakers that a sequel will pay off not just for us but for them as well. If you agree with me, express this and sign this petition. FOR AZEROTH!

german version / Deutsche Version:

Liebe Fans,
auch ich bin ein großer Fan der Story hinter World of Warcraft. Sehr gefesselt schaute ich den ersten Film und war schockiert als ich hörte, dass es der letzte gewesen sein soll. Auch Jahre später kann ich mich noch nicht damit abfinden, dass es keinen weiteren Film geben soll. Als ich las, dass Duncan Jones die Hoffnung noch nicht aufgegeben hat, dass er noch an die Möglichkeit einer Fortsetzung glaubt, habe auch ich neue Hoffnung gewonnen. Er sagte eine Horde Fans muss die entscheidenden Personen überzeugen. Ich möchte teil dieser Horde sein und hoffe, dass auch ihr teil dieser Horde sein wollt. Lasst uns gemeinsam als Horde die großen Filmemacher davon überzeugen, dass sich eine Fortsetzung nicht nur für uns sondern auch für sie lohnen wird. Wenn ihr meiner Meinung seid, bringt dies zum Ausdruck und unterschreibt diese Petition. FÜR AZEROTH!

Heute: Marvin verlässt sich auf Sie

Marvin Haase benötigt Ihre Hilfe zur Petition „Joshua : [WoW] Movie Sequel to Warcraft: The Beginning (Warcraft)”. Jetzt machen Sie Marvin und 7 Unterstützer/innen mit.