Torneu a Rubí els S5 de les 8:01 i les 8:13 #jotambevullseureFGC

Torneu a Rubí els S5 de les 8:01 i les 8:13 #jotambevullseureFGC

Esta petición ha conseguido 700 firmas
Alba Huerga Bel ha iniciado esta petición dirigida a Josep Rull y

Des del dilluns 9 de maig Rubí es queda sense els trens S5 de FGC de les 8.13 i les 8.20 h. Els dos trens S5 surten ara des de Terrassa i quan arriben a Rubí ja van plens, sobretot arran de la inauguració de les noves parades de Terrassa, que també incorporen més passatgers (828.727 viatgers més a la S1)  però no més freqüència de trens. Això no només impossibilita asseure’s durant la mitja hora que pot durar el trajecte, sinó que genera aglomeracions dintre del tren. Els passatgers viatgem anxovats, hem de suportar la calor i les empentes -alguns, durant mitja hora.

La nostra petició és que tornin els ferrocarrils S5 amb origen a Rubí de les 8:13 i les 8:20. Ens sembla que des del Departament de Territori i Sostenibilitat, no només s’ha ignorat que la parada de ferrocarrils de Rubí és la segona amb més afluència després de Plaça Catalunya, sinó que no s’ha fet un estudi detallat de les conseqüències que suposa aquest canvi per als passatger rubinencs.

Petición cerrada

Esta petición ha conseguido 700 firmas