Emre GüllüceIstanbul, Türkiye
Nov 5, 2015
Selam arkadaşlar, Adil Kullanım Kotası haksızlığına hayır dediğimiz kampanyamızda yeni gelişmeler var. Hem bunları paylaşmak hem de biraz planlarımızdan bahsetmek istedim. Kampanyamızda yeni muhataplar var Yeni BTK Başkanı Ömer Fatih Sayan, TTnet, Superonline, Türksat, Avea, Vodafone ve Turkcell de artık kampanya muhatapları. Son kararı BTK’nın vereceği söylense de, şirketlerinde bu kurum üzerinde etkileri olduğu bir gerçek. Mobil operatörler ise 4.5G’nin ülkemize gelmesiyle büyük önem kazanacak. Artan hız, mobil cihazlardan kablosuz internetle film, dizi ve oyun indirme oranları artacak ve internet servis sağlayıcıların yeni düzenlemelere gitmesi gerekecek. İmza Teslimi Seçim öncesi kargaşada imzaları teslim etmek mümkün olamadı. Şimdi bu kargaşanın geçmesiyle bu kurumlardan tek tek randevu isteyecek ve hepsine imzalarınızı teslim edeceğiz. Bu süreçte üzerlerindeki baskıyı artırmak için desteğiniz çok önemli olacak. Sizden ricam yeni muhataplarımızın dikkatini çekmek için bugün kampanyamızı herkesle paylaşmanız. Online mecralarda, Youtube, Twitter, Facebook’ta tanıdığınız bildiğiniz büyük kanallar varsa kampanyamızı paylaşmalarını istemeniz. Facebook’ta paylaşmak için tıklayın: http://on.fb.me/1SrfnLQ Twitter’da paylaşmak için tıklayın: http://bit.ly/1MBuGfX Sınırsız, kotasız günlere en kısa sürede ulaşmak dileğiyle. Emre Güllüce
Copy link
WhatsApp
Facebook
Nextdoor
Email
X