Petition Closed
Petitioning Dean of the Kennedy School David T. Ellwood and 1 other

Harvard: Revierta la contratación de Felipe Calderón/ Harvard: Revoke Felipe Calderón's post.

Porque: Disparó la Deuda Pública en un 122%, según SHCP; sumó 7.3 millones de pobres, según CONEVAL; tiró a México 33 lugares en el Indice de Corrupción, según Transparencia Internacional; México es el último lugar en calidad educativa, según la OCDE y su fallida guerra dejó más de 100 mil muertos y 25 mil desaparecidos, según México Evalúa y el listado de la PGR, publicado por The Washington Post.

Because, he increased public debt by 122%, according to official figures from the Mexican Ministry of Finance; his economic measures added 7.3 million poor to the Mexican population according to the Mexican Public Policy Evaluation Commission; Mexico fell 33 ranks in the International Corruption Index by Transparency International; after his administration, Mexico is the last country in education quality in the OCDE; and the war against drugs left more than 100,000 deaths and 25,000 disappeared, according to  México Evalúa, the Mexican General Attorney and  The Washington Post.

Letter to
Dean of the Kennedy School David T. Ellwood