Manter a franquia "Gacha" na playstore!! - Keep the "Gacha" franchise in the playstore !!

0 pessoa já assinou. Ajude a chegar a 15.000!

(scroll down, there will be the English text!)

Brazil/Portuguese-----

Olá a todos, muitas pessoas querem derrubar a franquia de jogos "Gacha"

-

Vamos tentar manter essa franquia de jogos viva, os desenvolvedores se mataram para criar, gacha studio, gacha verse, gacha life & gacha club lançado recentemente, aonde Luni ( criador da franquia de jogos "gacha" e fundador da lunime ) ficou 2 dias sem dormir por causa do jogo "gacha club"

-

Querem derrubar especialmente o "Gacha Life" mais se conseguirem irão atrás do gacha club, verse, studio e isso também pode acabar com o novo jogo sendo produzido que será lançado em 2022, o wonderend da lunime ( criador do gacha, entre outros )

-

Não podemos deixar eles fazerem isso, ok é difícil isso acontecer, mais mudaram o Sonic, do filme: " Sonic: o filme", mesmo que realmente o modelo 3D do Sonic estava realmente estranho, eles conseguiram, agora, pense, se você for parar pra pensar, o tanto de pessoas que odeiam gacha, é gigante!

-

Maior que o tanto de GachaTubers!

-

Logo então, podemos dizer que 60% da internet brasileira e gringa, odeiam gacha, 6%, respeitam, e o resto, ama, e por sinal é gachatuber!

-

Então, vamos tentar, pelo menos uma vez, para tentar acabar com esse ódio do gacha!

-

Então, por favor, assine isso, assim demonstra o quanto você gosta da comunidade, e quer ajuda lá, isso pode ser uma espécie de... Hatstag, que não ajuda em nada na comunidade, mais, ok, vamos tentar não é mesmo!

United States/English------

Hello everyone, many people want to overthrow the game franchise "Gacha" - Let's try to keep this game franchise alive, the developers killed themselves to create, gacha studio, gacha verse, gacha life & gacha club recently launched, where Luni (creator of the "gacha" game franchise and founder of lunime) stayed 2 days without sleep because of the "gacha club" game

They especially want to overthrow "Gacha Life" but if they can, they will go after the gacha club, verse, studio and this could also end the new game being produced that will be released in 2022, the wonderend of lunime (creator of gacha, among others)

We can't let them do that, ok it's hard to happen, but they changed Sonic, from the movie: "Sonic: the movie", even though the 3D model of Sonic was really weird, they managed, now, think, if you go stop to think, the amount of people who hate gacha, is huge!

Bigger than GachaTubers! - Right then, we can say that 60% of the Brazilian and foreign internet, hate gacha, 6%, respect, and the rest, love, and by the way is gachatuber!

So, let's try, at least once, to try to end this hatred of the gacha!

So, please sign this, it shows how much you like the community, and you want help there, this can be a kind of ... Hatstag, that does not help anything in the community, more, ok, let's try it, right? !

(the Portuguese translation was done by the Google translator, so if there is something confusing, or it’s something I said that isn’t much, eh, the way you speak, or it’s the translator)