Petición cerrada

Volem que la línia S55 de FGC, pel matí, surti de Sant Quirze.

Esta petición ha conseguido 448 firmas

Situació actual: Les persones que agafem els FGC a Sant Quirze, pels matins, en direcció a Barcelona, anem com sardines en llauna. Els trens ja venen plens de Sabadell i el trajecte s'ha de fer quasi sempre de peu. A les hores punta del matí, els convois no són suficients per la gran demanda, i totes les persones que en fan ús han de patir la manca d'espai.

Aparcament estratègic: A més, el gran aparcament de l'estació, gratuït i considerat com a infraestructura estratégica de mobilitat, convida a conductors de tota la comarca a deixar a Sant Quirze el seu vehicle i agafar aquest transport públic.

Línia subutilitzada: Per altra banda, els convois de la línia S55, amb inici a l'Universitat Autónoma van buits. Comencen el seu recorregut sense viatgers, perqué els estudiants, a primera hora del matí, van cap a la Universitat, i pràcticament no n'hi ha estudiants que en surtin.

Experiències anteriors: Ja l'any passat teniem trens de la línia S55 amb inici a Sant Quirze, i es repartien molt millor els usuaris dels trens de FGC.

Solució: La solució a aquest problema seria que els convois de la linia S55, a l'hora punta del matí, i com que els estudiants no en fan ús, comencin el seu recorregut a l'estació de Sant Quirze. S'aconseguiria repartir la càrrega de viatgers en més trens, i fer més confortable el trajecte de tots els usuaris. Ja s'ha fet amb molt d'èxit, i no hi han raons per no tornar a fer-ho.

Hoy: Feliciano cuenta con tu ayuda

Feliciano Baratech necesita tu ayuda con esta petición «FGC Ferrocarrils de la Generalitat: Volem que la línia S55, pel matí, surti de Sant Quirze.». Únete a Feliciano y 447 personas que ya han firmado.